Intenties kunt u opgeven op het parochiekantoor of telefonisch, zie elders in deze gids. De stipendia voor HH. Missen komen volledig ten goede aan de kerkkas. Dus als tegemoetkoming in de exploitatiekosten van onze kerk.

Het Bisdom Roermond adviseert over de tarieven voor de verschillende diensten. Daarnaast wordt binnen het Dekenaat Kerkrade onderling overleg gepleegd over de gehanteerde tarieven en deze zijn ook voor ons de leidraad. Deze kunnen echter jaarlijks gewijzigd worden.

Voor de tarieven 2024 Klik hier

De bijdrage voor rouw-, trouw en jubileumdienst wordt niet gevraagd van parochianen, die 4 jaar, voorafgaand aan de dag van de betreffende kerkdienst, voldoende kerkbijdrage hebben betaald aan de parochie of aan de parochie van waaruit zij zijn verhuisd naar de huidige parochie.

Er bestaat de mogelijkheid om bijvoorbeeld jaardiensten voor een periode van 10 of 20 jaar vooruit te betalen (Stichting).